Kalendarz roczny- bądzmy zorganizowani.



 Aby lepiej ocenic nasze szanse na rynku, na najblizszy rok, oraz zorganizowac czas na promowanie firmy i pozyskiwanie nowych klientów, spiszmy nasz kalendarz rocznych działań.niech te działania bd zachęcające oraz produktywne.
Ja jużswój napisałam, zajeło mi to ok 4 godzin ale teraz juz mam strategie na cały rok.
i nie bd gdybała w sierpniu ''co mam dalej robic?''.


 "Idea jest ważna i sądzę, że jej wdrożenie może zmienić totalnie Twoje wyniki na koniec roku."
                                                                                                                              B. Popiel

Zmieszczam linki do  filmików z blogu Bartka Popiela, które pomoga wam w napisaniu takiego kalendarza.
Karola

P.s  na wszelki wypadek dodaje linki do tych filmików , gdyby nie działaly czy cos.:) Bartek popiel cz.2 klik Bartek Popiel cz.1 Klik

2 komentarze

  1. Świetny wpis, nic dodać nic ująć.
    Można powiedzieć, że dobrze wykorzystane dwadzieścia minut życia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wczoraj właśnie myślałam na ten temat , super, że dałaś te filmiki będę miała mniej szukania jak się do tego zabrać ! muchas gracias Seniorita =]

    OdpowiedzUsuń