Sukces pisany szminką. Kobiety w roli głownej.

 Na poczatku chciałam zaznaczyc.
"Panowie niedyskryminuje was, chciałabym abyscie rownież wyciągneli wnioski z mojego postu."

     Dzięki mojej mamie, która mocno mnie wspiera w tym co robie, natknełam sie na temat
KOBIECEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.  Temat powszechnie znany, ale wymaga kilku wyjaśnień.
Mało która z nas wie że istnieje szereg organizacji  które pomagają kobietą biznesu( każdego rodzaju) rozwinąc skrzydła i zaistniec na rynku, między innymi:

Dress for Success Poland  ( oddział w katowicach)
 http://www.sukcespisanyszminka.pl/
/http://www.rowniwpracy.gov.pl/
/http://www.kongreskobiet.pl/

Zachęcam to odwiedzenia tych stron, jest tam wiele przydatnych informacji oraz osób ktore potencjalnie mogą nam pomóc. Jak narazie to 1/4  mikroprzedsiębiorstw to firmy z udziałem kobiet. Powiększmy ten wynik rozkręcając nasze biznesy.
sukces kobiet
www.sukcespisanyszminka.pl



Chociaż nie przepadam za decyzjami naszej Pani prezydent, to jedno zdanie utkwiło mi głeboko w sercu, i całkowicie się z tym zgadzam!

"Przedsiębiorcza kobieta to kobieta zaangażowana w życie swojej firmy, rodziny i swojego miasta. Kobieta aktywna, charyzmatyczna i twórcza, która inspiruje. Takich kobiet w Rudzie Śląskiej nie brakuje. Bądźmy najładniejsze, najzgrabniejsze, ale i najskromniejsze"


Kilka słów do płci przeciwnej:
Panowie pamiętajcie aby wspierac swoje Panie, to że są Niezależne nie oznacza, że nie potrzebują waszej miłości oraz poparcia.
Obiecuje że napiszę coś co pomoże i wam:)

P.S Moim znadniem Kobieta niezleżna to atrakcyjna Kobieta.
Miłego wieczoru:)

0 komentarze :

Prześlij komentarz