Święta a firma?

       Niby nie temat firmowy, ale w przyszłości możemy wiele zyskac dzieki róznego rodzają Świętą 
obchodzonym, przez nasz kraj i oczywiście nas.
Przejde do rzeczy, otóz firmy usługowo-handlowe cieszą się niesłychaną popularnościa przed okresem świątecznym, czy to odświezeniem mieszkania czy uszyciem nowej sukienki, bądz  zakupu, wysprzątaniu, wypraniu, odmałowaniu, wyfiołkowaniu  itp.
Możemy to wykorzystac na nasza korzyśc, ogłaszając się (odpowiedzio wczesnie) ze swoją promocyjną usługą na np. święta Wielkanocne


" mycie okien 20zł taniej", można do tego wykorzystac lokalne gazety(np. zamieszczając ogłoszenie z rabatem) bądz sami możemy wydrukowac ulotki tematyczne i je porozwieszac.
Moje spostrzeżenia wynikają z obcowania z megaaa wielkimi tłumami w tesco, nawet po 22!
Oraz urwaniem telefonów odnośnie wysprzątania czy umycia. Oczywiście nie tylko do mnie dzwonią, mój mąż wczoraj odebrał 13 telefonów ( od godz 15- wiem bo liczyłam) od klientów którzy chcieli by odświeżyc mieszkane na świeta... heh...troche za późno pomyśleli.
Warto uwzględnic wszystkie święta w naszym kalendarzu rocznym i odpowiednio wcześnie się do nich przygotowac:)

A teraz tak świątecznie i kreatywnie:)








Niezapominając o najważniejszym, chciałam wam życzyc Smacznych i Rodzinnych świąt Wielkanocnych.
Pogodnych sobie daruje  bo i tak nie wypali( podobno bd śnieg sypał- kto to widział snieg teraz?)
 oraz mokrego dyngusa, Panią radze się nie starac za bardzo nad fryzurą:)

P.S luzna notka apropos obchodzenia świąt przez mojego Ojca.
Mój tata jest zagorzałym zwolennikiem tradycji, więc jak co roku wrzuci mnie do wanny z zimną wodą chocby miał mnie gonic cały dzień.
(czasami zdarza się ze niechcący wleje do tej wody przepięknego koloru barwnik:))
 Więc nie muszę sie starac nad fryzurą, make-upem oraz ubraniem, bo i tak pojdzie  na marne.
Mam nadzieje że gdy bd miała na karku 40-stkę, a on bd pod kryka- przestanie mnie gonic:)
Może kiedyś z tego wyrośnie:D albo i nie....

Pozdrawiam Karola.





1 komentarze

  1. Jakby na to nie patrzeć, to nie obejdzie się bez kalendarza rocznego, który zaproponowałaś we wcześniejszym wpisie
    http://zakladamyfirme.blogspot.com/2012/04/kalendarz-roczny-badzmy-zorganizowani.html

    Ja również się przyłączam do życzeń świątecznych
    i życzę, że tak powiem
    Ciepłości :)

    OdpowiedzUsuń